Fuerteventura: Sista kvällen.

Här kommer de sista bilderna från Fuerteventura!
 
Den sista kvällen klädde vi upp oss lite extra fint och gick ner till restaurangen i tid för att njuta in det allra sista av semestern.
 
Fina Dan i supersnygg skjorta.
 
Sarah.
 
Jag hade min vita klänning från Filippa K på mig.
 
Jag och Sarah.
 
Vår servitör var så gullig och tog ett kort på oss alla fyra tillsammans.
 
Så åt vi mycket och länge. Det var tacostema dagen till ära, så det passade ju perfekt.
 
Efter middagen bestämde vi oss för att gå en runda längs med havet.
 
Sarah och Niclas.
 
Dagen efter sa vi hej då till den här fina semesterresan och satte oss på flyget hem igen. Oh, vill bara iväg igen! Speciellt med tanke på att vädret inte har varit tipptopp sedan vi kom hem. Varför kan det inte bara vara 25 grader varmt och sol jämt jämt? Hur som helst, verkligen en superhärlig semester som jag gärna vill göra igen.

Kommentarer
Postat av: M

Håller med! Vill också iväg igen!! Puss! <3

2016-08-04 @ 17:36:35

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0