Vecka 31.

 
Och så var det tisdag och augusti, ny vecka och jag börjar jobba om exakt en vecka och en dag. Vill verkligen maxa det sista av semestern nu. Men först ska vi kika på hur denna vecka kommer att se ut!
 
- Igår firade vi in augusti genom att ha släktkalas hemma hos oss. Det var jättemysigt och bilder från tillställningen får ni se senare.
 
- Idag skall jag och Dan inte göra något särskilt. Mest försöka vara ute så mycket som möjligt.
 
- I veckan skall jag träffa Jenny och hänga lite på stan.
 
- Skall träna Bodypump med Dan och Niclas.
 
- Hänga runt i Malmö med Sara och Ivan och deras barn Alicia och Valter.
 
- Träffa Sarah H.
 
- På lördag är det Big Slap och det innebär fest heeela dagen. Från klockan 12 till klockan 00. Hoppas på strålande väder såklart.
 
- På söndag är det kalas för Dans brorsson Loke som fyller 6 år!
 
Och det är vad som är inplanerat den sista hela semesterveckan. Men sedan börjar jag inte jobba förrän på onsdag, så där är ju några dagar till. Heja sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0