Vecka 34.

Hej och glad måndag! Jag är galet trött efter helgens bravader. Vi var på Elins och Andreas bröllop i lördags och igår låg jag och sov i soffan ungefär hela dagen. Hur bröllopet var får ni se i ett inlägg senare i veckan! Jag tänkte att vi i alla fall skulle börja den här veckan med ett komprimerat schema.
 
Måndag - torsdag: I veckan har jag inte så mycket planerat efter jobbet. Jag och Jenny skall sätta igång med våra promenader och jag skall springa lite. Annars skall jag bara ta det lungt efter jobbet.
 
Fredag: På fredag skall vi på kräftskiva hemma hos Sarah och Niclas. Älskar kräftskiva! Ska bli så mysigt.
 
Lördag: På lördag skall jag springa Midnattsloppet här i Malmö. Det är 1 mil, så i veckan får jag öva massor.
 
Söndag: Vilodag! Inget särskilt planerat med andra ord.
 
Så ser den här veckan ut. Väldigt skönt med en lugn vecka, jämfört med hur hektisk förra veckan var. Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0