Julkort, julgran och nyårsklänning.

Det är ett ganska tråkigt december för oss i år. Jag tycker om att lägga ner tid på att handla julklappar, klä granen, julbaka och skicka julkort. Men i år behöver vi verkligen spara våra pengar och just julkort är sådant som jag och Dan har bestämt oss för att dra in på.
 
Men eftersom jag jobbar inom reklambranschen får jag ibland pappersprover från olika pappersleverantörer. Nu i december fick jag ett par julkort med mig hem som pappersprover, och det passade ju perfekt eftersom vi egentligen inte tänkt skicka några alls! Dessutom var korten så himla fina och det är onödigt att bara kasta när man istället kan använda dem. Slutet gott allting gott!
 
Annars har jag haft så svårt att hitta två viktiga saker nu i december, en julgran och en nyårsklänning. Nu har vi äntligen bestämt oss för en julgran från Blomsterlandet, med hemleverans och allt! Perfekt för oss som inte har körkort. Men nyårsklänning alltså, har letat land och rike efter en men hittar inte någon som får mig att känna "YES!". Vi ska ju fira nyårsafton i London och jag vill ha en snygg svart klänning. Bilden ovan är ifrån 2012 när vi firade nyår hemma hos Rebbe och Johan i Svedala. Då hade jag en klänning från H&M, en svart kavaj och vita strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0