Mina topplåtar 2016.

 
När jag loggade in på Spotify i veckan fick jag upp en liten pop-up där det stod att de hade samlat de låtar som jag lyssnat mest på och tyckte bäst om år 2016. Jag tänkte att vi skulle kika på vilka låtar som hamnade i år 2016's topp tio!
 
1. I See Fire med Ed Sheeran
2. Lätt att släcka 98 med Jonathan Johansson
3. Super 8 med Little Jinder
4. Photograph med Ed Sheeran
5. Fool for Love med Lord Huron
6. Cecilia med Jesse Cook
7. Love me now med John Legend
8. Your Love med The Outfield
9. Slå mig hårt i ansiktet med Thomas Stenström
10. Vi mot världen med Veronica Maggio
 
Så roligt! Jag känner verkligen att Spotify har fångat mig bra. Mycket Ed Sheeran har det blivit, såväl som Jonathan Johansson, Little Jinder och Veronica Maggio. Tycker att det är så roligt att Slå mig hårt i ansiktet med Thomas Stenström fortfarande ligger i min topp tio fast att den låten är ett par år gammal nu. Det är den bästa springlåten tycker jag. En del låtar från Girls soundtracket blev det också.
 
Här kan ni lyssna på hela listan med mina totalt 101 topplåtar från 2016! Vilken blev din mest spelade låt under året?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0