Onsdag och snart London.

Hejhej och sorry för dålig uppdatering! Har ju haft en massa att fixa innan vi åker till London imorgon. Eller ja, det och dessutom har jag sett typ en miljon avsnitt av Skam. Älskar att jag alltid är sådär "Njaaee, verkar inge bra" inför nya serier och sedan blir helt besatt i dem. Har ni inte sett den så gör det. Finns på SVT Play.
 
Såhär fint var det idag när jag cyklade till jobbet. Malmö alltså, vilken stad.
 
Tog den här bilden på lunchen idag och skickade till alla jag kände på Snapchat. Londooooon!
 
Var tvungen att skriva en checklista för att komma ihåg allt jag behövde göra innan vi åker. Nu har vi gjort allt, skall bara tidsinställa alla hundra inlägg om julen också. Sen är vi good to go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0