Sista dagen på Eminent Reklambyrå.

I onsdags var det sista dagen i november, och då också sista arbetsdagen för mig på Eminent Reklambyrå. Vi var några kollegor som åt gemensam lunch på MECK och min chef lade upp den här bilden på sin Instagram.
 
När klockan slog halv fem korkade vi upp proseccon jag hade med mig och hällde upp lite snacks.
 
Sedan fick jag fina presenter såsom en champagne, pund till London och kontorsväxten jag har förbarmat mig över så att den inte skulle dö. Nu står den i vårt vardagsrum och får både ljus och vatten. Sedan sa Malin några fina ord och jag började gråta.
 
Vi traskade vidare till The Black Ox för att ta drink och säga hej då ordentligt.
 
Sam och Malin.
 
Oskar beställde in kanapéer och räkor.
 
Och till efterrätt fick vi chokladmousse.
 
Sedan kramade jag om alla och traskade hem till min lägenhet vid klockan åtta på kvällen. Nu har jag varit arbetslös i två dagar. På måndag börjar mitt nya vardagsliv! Tack Eminent för den här tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0