Vecka 49.

God morgon! Idag börjar jag på mitt nya jobb, iiiih! Spännande. Jag skall hålla er uppdaterad i veckan så gott det går. Tycker att vi river igång den här måndagen med veckans schema.
 
Måndag: Idag är som sagt min första dag på byrån ID Kommunikation. Ska bli väldigt spännande! Efter jobbet skall jag på spinningpass med Niclas.
 
Tisdag-torsdag: Annars är det inte sådär jättemycket inplanerat i veckan jag skall på ett pilatespass på tisdag och ett spinningpass på torsdag. Men annars väldigt lugnt. Fokuserar på jobbet och alla nya intryck.
 
Fredag: På fredagkväll skall jag och Dan hem till Desirée och Micke på julmys! Ska bli jättemysigt.
 
Lördag: Den kommande helgen är också väldigt uppbokad. På lördag skall vi till Sölvesborg för att fira att kusin Hampus fyller 18 år.
 
Söndag: Och på söndag skall vi till Sara och Ivan i Kågeröd för att fira Valters 1-års dag. Massvis med kalas i helgen!
 
Och så kommer det att se ut. Har ni mycket inplanerat i veckan? Har ni fått julkänsla än? Jag försöker så gott det går men tänker att det kommer. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0