En torsdag i 5 bilder.

Jag har varit ganska dålig på att blogga den här veckan. Anledningen till det är att min dator är alldeles fullproppad med bilder igen och jag måste flytta över till min externa hårddisk innan jag kan flytta över bilderna från kameran till datorn. Oh, well. I-landsproblem. Jag har i alla fall lyckats dokumentera min torsdag i fem hela bilder, och dem skall vi såklart kika på!
 
 
1. Här har ni mig precis innan jag skall gå till jobbet. Jag klädde mig helt svart idag, förutom mina blå strumpor. De syntes dock inte sen under dagen eftersom jag hade på mig svarta skor. Så igen, helt svartklädd idag.
 
2. När jag gick till jobbet var det snö ute. Aaaalltså när skall det sluta komma tillbaka?? Vi är helt klara med snön nu tycker jag.
 
3 & 4. Bild 3 och 4 tar vi på en och samma gång. Vi hoppar några timmar fram i tiden. Efter jobbet gick jag på Pilates för första gågen i mitt liv. Jag har gått på Yoga, Bodybalance och Yogalates men aldrig Pilates. Fy f*n så jobbigt! Väldigt tungt, men roligt. Efter Pilatesen mötte jag upp Dan vid Centralen och gick över till Vigårda. De hade re-opening här i Malmö och bjöd på gratis burgare. Perfekt med gratis middag!
 
5. Och så åt vi hamburgare och sedan gick vi hem, tittade på Suits och alldeles strax skall vi sova. Bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0