Vecka 5.

Hej på er! Här kommer ett ganska sent veckans schema-inlägg. Men bättre sent än aldrig!
 
Måndag: Woho, 1 februari idag. Våren närmar sig! Idag har jag tränat efter jobbet och annars har jag och Dan ätit fruktsallad framför några avsnitt av Modern Family.
 
Tisdag: Imorgon tänkte jag försöka vara på jobbet lite tidigare och läsa lite mail innan alla andra kommer. Tycker att det är så skönt att börja morgonen så, lite egentid. Efter jobbet skall jag först gå några ärenden (köpa kattsand och annat spännande) och sedan skall jag på yoga klockan 19.
 
Onsdag: På onsdag skall jag inte göra något särskilt efter jobbet. Jag skall till gymmet och springa veckans 5 kilometer och sedan skall jag laga mat. Jag och Dan turas om att laga mat nu när vi båda tränar. Jag är hemma sent på tisdag till exempel och då lagar han mat, sedan lagar jag på onsdag när han är iväg. Perfekt samarbete!
 
Torsdag: På torsdag efter jobbet skall jag träffa Regina! Vi skall gå till Mosaik vid Stortorget för att äta och umgås. Längtar!
 
Fredag: Efter jobbet på fredag skall jag hänga på MEC:s after work. Perfekt avslutning på veckan!
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan hem till Lödde för att umgås med mamma, pappa och Christoffer. Det skall bli mysigt, jag saknar Lödde.
 
Söndag: Vilodag! Eventuell träning på kvällen, men annars skall vi inte göra någonting.
 
Och så kommer den här veckan att se ut. Lagom inbokad om jag får säga det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0