25 saker jag tycker om att göra på fredagar.

 
1. Möta upp vänner för att gå ut och äta på stan.
2. Dricka prosecco i fina glas och låtsas att man är en viktig person i någon bra film.
3. Äta tacos med Dan framför TV:n.
4. Titta på alla serier som kommit ut under veckan.
5. Vara uppe länge, länge bara för att man kan.
6. Pussas i soffan och planera helgen.
7. Laga mat hemma tillsammans med ett par kompisar.
8. Blanda ihop och testa nya drinkar.
9. Gå och lägga mig i sängen och läsa en bok.
10. Leva i min morgonrock.
11. Eller tvärtom, göra mig fredagsfin och ta riktigt lång tid på mig.
12. Lyssna på de senaste favoritlåtarna på jättehög volym.
13. Beställa pizza med kyckling och ruccola och äta den framför en bra film.
14. Gå på bio.
15. Måla naglarna.
16. Sträcktitta en favoritserie såsom New Girl eller Sex and the City och prata med i alla repliker man kan utantill.
17. Dansa tills klockan är tre på natten och sedan avsluta med en falafel.
18. Sitta på en tjejmiddag och äta pasta och bara hänga.
19. Nätshoppa.
20. Hänga på internet och läsa alla bloggar jag följer.
21. Gå på after work på MEC.
22. Sitta i sängen och äta soyaglass med nougatsås.
23. Dricka coca cola zero i ett av mina gigantiska vinglas som jag kallar "fredagsglasen".
24. Somna i soffan framför en actionfilm som Dan har valt.
25. Gå och lägga mig utan att behöva ställa klockalarmet.
 
Glad fredag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0