De senaste mobilbilderna.

Hej på er och glad söndag! Medan jag ligger i soffan, tittar på hundra filmer på raken och äter gårdagens rester så tänkte jag att ni kunde få kika på mina senaste mobilbilder.
 
Jag hittade en gammal bild på mig, från när jag var 20 år gammal. Åh, så liten <3
 
Här ser ni en del av vårt kvarter. Tycker det är ganska mysigt med snö och vinter trots allt.

Läser "pojkarna" just nu av Jessica Schiefauer. Den är himla spännande och bra. Här är ett litet stycker ur den.
 
Åt jättegod svamprisotto på jobbet för någon vecka sedan.
 
Och blandade goda drinkar en lördagkväll.
 
Hängde vid Västra Hamnens strandpromenad och tittade på kärlekshänglås.
 
90-tals generationen är definitivt den bästa generationen. Inte alls partisk.
 
En morgon i vår hiss, på väg till jobbet.
 
Min nya GANT-klänning <3
 
Såhär såg jag ut i torsdags innan jag gick till jobbet.
 
Jag och Sam råkade matcha. Är ganska vanligt att vi gör det.
 
Fredagens outfit. Det här med polotröja alltså <3
 
Tania hade sin sista dag på Eminent i fredags och därför var vi några stycken som åt lunch tillsammans.
 
Åt världens godaste schnitzel.
 
Sedan överraskade Des, Jaana och Amanda mig på jobbet för att hänga lite på MEC's VBAW!
 
FINA vänner <3
 
Igår var det lördag och då hade vi lite tjejmiddag. Sös hade gjort hemgjord nutellaglass! Supergott.
 
Och här är min position as we speak. Jag äter rester och tittar på den senaste Bond-filmen som för övrigt är bättre än jag trodde. Asbra söndag. Hoppas ni har haft en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jag du hittat dom fina glasen till drinken!? Letat länge efter sådana 😃

Svar: Jag fick dem i julklapp! Min pappa köpte dem i en antikaffär i Malmö. Tror att de går att beställa till affären? :)
Sofie

2016-02-09 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0