Kalender 2016.

Alltså jag har ÄNTLIGEN köpt mig en himla kalender! Efter att ha skjutit på det en hel månad så var det äntligen dags. Årets kalender blev i svart skinnliknande material.
 
Jag är väldigt kräsen när det kommer till kalendrar. De ska vara väldigt neutrala och inte ha något blänkande samt "gulligull" på framsidan. Sedan måste ALLTID (alltså alltid alltid alltid) dagarna vara upplagda som på bilden ovan. Alltså: måndag, tisdag, onsdag på vänster sida, och torsdag, fredag, lördag och söndag på höger sida. Sedan är det också väldigt viktigt att en hel vecka syns på ett uppslag och att dagarna går vertikalt och inte diagonalt. Inget jäkla upp- och nedvänt en dag per sida-grej. Okej, lång utläggning. Men så ska det vara.
 
Nu kan jag i alla fall skriva in alla mina lunchdejter och vad jag skall göra på helgerna och sådär. Har ju ett så sjukt buzy lajf. Nej, men nu behöver jag inte dubbelboka mig mer i alla fall! Bra grejor, det där med kalendrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0