Lördagslistan.

 
 
Hur gammal är du?
25 år och fyller 26 om mindre än en månad. Lite ångest på det faktiskt. Vill stanna som 25-åring.
 
Hur gammal känner du dig?
Jag känner mig nog som 25 faktiskt. Varken mer eller mindre. Okej, ibland känner jag mig som en 12-åring, men mestadels 25.
 
Vart bor du?
I Västra Hamnen i Malmö och älskar det. Den största lägenheten jag haft och kanske den finaste också.
 
Vad har du gjort idag?
Vaknat, kollat instagram och facebook, ätit frukost framför Nyhetsmorgon och bloggar nu. Så långt har jag kommit ungefär.
 
 
 
 
Vad skall du göra ikväll?
Jag och Dan skall först springa några ärenden på stan och sedan skall vi hem till Sarah och Niclas och äta thaimat. Fin kväll!
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Och varför?
Jag tycker det är svårt att välja för att alla årstider har en charm i sig. Det är klart jag föredrar sommaren med all värme och ljus, men när hösten sen kommer så tycker jag det är skönt och är liksom trött på sommaren. Vintern är nog den årstid som jag tycker är tråkigast ändå. Det är så mörkt och kallt hela tiden, och man sitter mest inne.
 
Är du beroende av något?
Coca Cola Zero :(
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Är så otroligt ressugen för tillfället. Skulle vilja åka till något varmt ställe. Helst skulle jag vilja att det skulle vara maj och vi skulle åkt till New York i typ 2 veckor. Hur fint hade inte det varit?
 
Vad är du på för humör just nu?
Jag mår bra! Har dock fått munsår, vilket är tråkigt. Men annars mår jag bra!
 
Vilket är ditt favoritgodis?
Älskar nästan all choklad och de där svart och röda gelé-dödsskallarna. Smakade naturgodis lakritssortiment igår förresten och det var så sjukt gott!
 
Vilken är din favoritaffär?
Tycker om iems, Lindex, Gina Tricot och MQ för tillfället.
 
Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Lite både och skulle jag säga. Tycker om att gå upp någorlunda tidigt, men tycker också om att stanna uppe någorlunda länge.
 
Har du blivit sydd någon gång?
Nej, aldrig.
 
 
 
 
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Extra speciellt vet jag inte, men Dan satte ihop vår nya soffa igår nästan helt själv. Jag hjälpte bara till lite. Och sedan lagade han mat till mig i tisdags när jag kom hem från yogan också. Det är småsakerna som räknas tycker jag.
 
Är du blyg?
Ja, ibland. Det beror på situationen. Om jag känner att jag inte passar in eller så, på jobbet kan jag vara lite blyg. Men annars är jag en ganska social person tycker jag.
 
Vad heter du i mellannamn?
Mathina, efter min pappas farmor. Tycker att det är fint.
 
Vill du gifta dig?
Ja, helst!
 
Har du något smeknamn?
Suffe, Soffan, Snoff (säger alltid mamma), men mest säger ju folk Sofie. Eller ibland kallas jag för Sofia också, av de som inte vet bättre.
 

Kommentarer
Postat av: Sara W

Denna listan kommer jag ta ifrån dig :D Hoppas det går bra ❤

Svar: Haha såklart! :) <3 Bara kul!
Sofie

2016-01-31 @ 05:39:49
URL: http://smultron.blogg.se
Postat av: M

Puss på dig, Snoff!! <3

2016-02-01 @ 08:09:19

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0