Mina senaste mobilbilder.

Jag tänkte att vi skall kika på mina senaste mobilbilder. De flesta har jag redan lagt upp på Instagram, men en och annan sparar jag i telefonen endast för sådana här tillfällen. Om ni vill följa mig på Instagram så heter jag Guuldfish!
 
Dagen efter nyårsafton låg vi bara hemma i soffan och tittade på fyra filmer i raken. Isa var också trött, som ni ser på bilden ovan.
 
En selfie på mig och Dan i mellandagarna som är på väg hem till Sarah och Niclas.
 
Haha, världens mest onödiga bild. Jag och Carro satt i biosalongen och väntade på att "En man som heter Ove" skulle börja.
 
Annars har det ju snöat en del. Den första bilden är från Lödde och den andra bilden är tagen på vår innergård. Nu har snön töat bort igen dock.
 
Vi var några stycken som åt lunch tillsammans på jobbet en fredag. Biff med rödbetor, potatis och skysås på MECs restaurang. Gott!
 
Förra fredagen när jag och Dan var på väg hem från Sarah och Niclas såg vi den här jättesöta miniatyr-snögubben.
 
Och i lördags gosade jag med dessa två, Valter och Edvin.
 
En bild på mig från jobbet. Sam ritade en gloria på whiteboarden bakom mig, eftersom jag är en sådan himla ängel och allt.
 
Imorse, två sekunder innan jag gick till jobbet.
 
Och så nya favoritlåten! Shawn Mendes alltså, så himla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0