Onsdagslista.

 
Hur mår du?
Jag mår bra! Utvilad och allt.
 
Vad har du ätit idag?
Hittills har jag ätit frukost som bestod av macka med räkost och en macka med kalkonskinka.
 
Vad funderar du på just nu?
Hur jag skall lägga upp dagen. Jag skall till gymmet snart och sen skall jag träffa Carro klockan 15.
 
Vad har du på dig?
Min pyjamas och morgonrock. Haha.
 
 
Dagens tråkigaste?
Jag tycker inte att det har varit något tråkigt än idag. Kanske att vi måste städa. Det är rätt tråkigt.
 
Vilken är din favoritmûsli?
Axas Gold-musli.
 
Vilken är din värsta ovana?
Att jag biter på naglarna.
 
När var sista gången du sprang så fort du kunde?
Oj, kan ha varit på nyårsafton när jag var ute och sprang. Nästan en vecka sedan med andra ord!
 
Dagens smink?
Än så länge inget smink alls eftersom jag snart skall ner och träna.
 
Vem saknar du?
Alla jag inte träffat på ett tag.
 
 
Dagens roligaste?
Att New Girl säsong 5 började idag! Sedan att jag skall gå på bio ikväll och se En man som heter Ove.
 
Vad har du för smycke på dig?
Just nu inget alls.
 
Skänker du pengar till någon organisation varje månad?
Jag är världsförälder i UNICEF och fadder i WWF, så jag skänker pengar till dem varje månad.
 
Om du skall ge dagen poäng mellan 1 och 10 hittills. Vad skulle den få då?
Eftersom de är så tidigt på morgonen så är det rätt svårt. Men det kommer nog bli en 7:a! Jag menar först börjar vi med en sväng på gymmet och sedan fortsätter vi med sushi, fika och bio med Carro. Kommer ju bli hur bra som helst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0