Restaurangbesök och Big Bowl.

Såhär såg jag ut igår när jag först skulle jobba 8 timmar och sedan möta upp Jenny, Cilla och Lina! Den roströda 70-talströjan med halvpolo är ny och kommer från Gina Tricot.
 
Så mötte jag upp gänget vid Värnhem och vi spatserade över till restaurang Borderstugan för att äta mat.
 
Men först fick Cilla paket för hon har precis fyllt år!
 
Lina och Jenny!
 
Jag hade inte ätit på Broderstugan tidigare och det var kul att testa något nytt. Det var en himla mysig miljö i alla fall.
 
Jag beställde in vegetarisk planka med kikärtsbiffar!
 
Åt tills vi blev jättemätta.
 
Och traskade därefter vidare till Big Bowl som också ligger vid Värnhem.
 
I början gick det lite trögt med sedan blev vi bättre och bättre, man måste ju värma upp liksom.
 
Är det bara jag som tycker att bowlingskorna är så himla gulliga? Det känns som att man har världens minsta fötter i dem.
 
Sedan spelade vi lite airhockey och när klockan var halv nio sa vi tack för idag och traskade hemåt. Bra onsdagkväll i världens bästa stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0