Trettondagsafton.

I tisdags var det trettondagsafton och jag slutade tidigt från jobbet för att sedan ta mig hem till mamma och pappa. Min morbror och hans familj skulle sova över och jag och Dan var också bjudna på middag!
 
Vi samlades i köket och förberedde middagen, pratade om löpning och musikquiz och annat kul.
 
Sedan var det dags att äta!
 
Det bjöds på hasselbackspotatis, baconinlindad fläskfilé och senaps- och apelsinsås. Gott!
 
Och till efterrätt pannacotta.
 
Trevligt sällskap!
 
Carl, Christoffer och Hampus.
 
Och så finaste Alice.
 
Sedan spelade vi hemgjort "Ryktet går" och pratade tills klockan var tolv och det var dags att åka hem. En fin lillfredag! Dagen efter var vi lediga och allt. Superbra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0