Vårt vardagsrum och en ny sittpuff.

Jag älskar vårt vardagsrum. Det är så en så mysig plats att hänga på för tillfället och jag är himla nöjd med alla saker vi har köpt sedan vi flyttade hit. Vi känner oss relativt klara med det, ett bara stora växter också och sedan är det klart! Jag tänkte att vi kikar på det en sväng.
 
Vet inte om jag har missat att visa vår matta som vi köpte i december? Den är i alla fall från IKEA. Neutral och färgrik på en och samma gång, älskar det.
 
Älskar att tända värmeljus nu också när det är vinter. 
 
Och här har vi det senaste tillskottet som vi köpte i mellandagarna!
 
En sittpuff från Svensson i Lammhult.
 
Den är perfekt när man har många gäster över och man inte vill sitta på golvet. Dessutom tar den inte alls lika stor plats som om man hade en fåtölj till. Smidigt och bra!
 
Om ni undrar vart jag hänger denna kalla vintern så är det just precis här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0