Vecka 2.

God middag på er! Ber om ursäkt för dåligt bloggande i helgen. Jag har hittat på massvis med saker och dokumenterat allt. Men min hårddisk är helt full så jag måste föra över en massa gamla bilder till min externa hårddisk innan jag kan föra över och redigera de nya bilderna. Störigt, men jag skall fixa med detta ikväll. Annars skall vi börja måndagen med att kika på denna veckas upplägg.
 
Måndag: Ikväll kommer lillebror Christoffer och hans flickvän Therese hem till oss. Vi skall spela spel och äta hemgjord pizza. Hur bra måndagkväll?
 
Tisdag - torsdag: Tisdag till torsdag har jag faktiskt inget inplanerat, vilket är så HIMLA skönt. Ska bara vara hemma, laga mat, träna och blogga. Ta det lungt. Det är ett av mina nyårslöften faktiskt, att ta det mer lungt och inte planera in så himla mycket hela tiden.
 
Fredag: På fredag skall vi fira Michaels 30-års dag med drinkar på Grand här i Malmö.
 
Lördag & Söndag: Till helgen har jag och Dan inget inplanerat. Skönt! Vi ska väl städa och sådär, titta på film och ha det bra.
 
Och så kommer denna vecka att se ut! Jag har inte köpt en kalender än och därför skriver jag ner allt jag har i huvudet och kommer ihåg här, det kan alltså vara så att vi har något inplanerat men som jag har glömt just precis nu. Haha. Måste ta mig ner till Akademibokhandeln och köpa en kalender, mitt liv känns alldeles för oplanerat utan en sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0