Vecka 3.

Alltså, gissa vem som inte skaffat en kalender än? Jag. Oh, har liksom inte haft tid eller ork att ta mig ner till stan och köpa en. Så det kan vara lite bristfällig information jag ger er nu, men det får ni helt enkelt ta. Såhär kommer min vecka att se ut ungefär!
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag och Sarah H gå på spinning. Älskar att jag har köpt gymkort nu och att man kan gå på en massa pass! Sedan skall jag och Dan bara hänga hemma och laga mat.
 
Tisdag - torsdag: I veckan har jag inget planerat (vad jag vet). Det kommer väl se ut lite som ovan: jobba, träna, slappa hemma. Skönt!
 
Fredag: På fredag är det after work på jobbet och annars skall jag och Dan nog bara vara hemma.
 
Lördag: På lördag skall vi ha tjejmiddag här hemma! Det skall bli jättemysigt och hela tjejligan kommer över. Kul!
 
Söndag: Vilodag! Städa, titta på TV och och slappa lite. Härligt!
 
Och det var schemat för vecka 3. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0