Fredag i Sölvesborg.

 
I fredags efter jobbet tog jag och Dan våra resväskor och åkte till Sölvesborg för att fira in vår semester! Vi brukar alltid vara i Sölvesborg under deras festivalvecka, och i år inföll den väldigt fint med vår semester. Härligt! En tågresa och så var vi framme.
 
Vi bodde hos min morbor och hans fru. De har världens härligaste trädgård och ett fint växthus som man kan hänga i.
 
Jag och Dan blev bjudna på en jättegod skaldjurspaj och därefter åkte Dan och min morbor iväg på fest. Jag, Pia och grannen Camilla satte oss i växthuset och drack vin med jordgubbscider istället.
 
Här satt vi och pratade om allt möjligt tills klockan blev 2 på natten och vi somnade bums. Klart slut på första dagen i Sölvesborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0