Fredag och OOOAW

Hej på er! Alltså vad tycker ni om blogg.se's nya mobilapp för er som har den? Jag tycker att den är urdålig. Helt plötsligt blir det jättesvårt att publicera inlägg från mobilen? Och man kan inte heller redigera inlägg från mobilen som publicerats via datorn. Så himla konstigt. Nåväl, nu ska jag sluta klaga.

Igår var jag, Carro och Johan på OOOAW efter jobbet, alltså Out Of Office After Work. Den här gången hölls den på Scandichotellet vid Triangeln. Det var sjukt mycket folk och vi hängde ute på takterrasen.

 

Hej från oss!

 

Det blev en massa guld- och silverregn.

 

Och en austronat kom ut bland gästerna och gick runt lite?

 

Jag hade på mig min svarta jumpsuit från Cos och var varm och trött, kanske inte sådär jättemycket på hugget. Men det var trevligt ändå! Klockan 21 var jag hemma igen och då tittade jag och Dan på 3 avsnitt av Castle. Så bra med AW förresten. Man börjar klockan 17 och klockan 21 är man ganska nöjd med festandet och har fortfarande hur mycket av kvällen kvar som helst. Hoppas ni hade en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0