Syskonmiddag och poolhäng.

I tisdags åkte jag och Dan till Lödde och mamma och pappa som var utomlands. Mina småbröder passade deras hus vi bestämde oss för att ha lite syskonmiddag. Dessutom var vår kusin Hampus nere på besök!
 
Det var strålande väder och poolen hade använts flitigt tidigare under dagen.
 
Först åkte vi och handlade inför middagen och sedan var det dags att grilla. Eller ja, Carl grillade medan vi andra chillade vid poolen.
 
Det blev grillspett. Ja men ni ser ju. Helt jäkla fantastiskt gott.
 
Och så var det dags att äta! Alltså, perfektion om jag får säga det själv och det får jag ju.
 
Hampus!
 
Alice och Hampus.
 
Så åt vi tills vi mådde illa och delade en flaska vin. Att kunna sitta ute, äta grillat och umgås med fina vänner och släkt - DET är sommar <3
 
Och vi satt ute resten av kvällen och spelade kortspel. Vid tolv tog jag och Dan bussen hem till Malmö igen. Fin semestertisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0