De senaste mobilbilderna.

Det var himla längesedan vi tittade på mina mobilbilder, så jag tänkte att vi skulle göra det nu!
 
Såhär fint var det en dag på vår balkong när jag flyttad ut alla våra växter. Dock trivs inte alla där eftersom det blir ganska varmt och blåser ganska mycket, så vissa har fått flytta in igen.
 
En dag för ett tag sedan var jag, Dan och Carro på Ribersborg strand. Jag brände min rygg, fast att jag smörjde in mig tusen gånger.
 
Johanna hade examenskalas och vi tog selfies och gruppbilder.
 
En söndag var jag och Dan med Dans föräldrar i Söderåsens nationalpark.
 
En snapchatselfie i väntan på bussen.
 
Jag har försökt lokalisera lite blommor här i Västra Hamnen som jag kan plocka och ha i min blomsterkrans på midsommar. Här är ju typ bara betong och gräs liksom?
 
Nima och Isa var extra gulliga en eftermiddag.
 
De har gjort ett par små bebispooler/dammar precis utanför vår balkong. Tycker det är så fint.
 
Lillebror Carl och Alice på Alices student <3
 
En dag åt jag lunch ute på jobbet och hade denna utsikten.
 
Jag skulle hem till mamma och pappa en dag, var bakfull och åt detta till lunch. Reeses och red bull alltså. Finns det något bättre?
 
En bild från en av mina löprundor där jag ändå hade ganska bra tid och sprang hela 6 km.
 
Tog denna från Sandra Beijers blogg. Tyckte den var så fin. Att kärlek skall vara lika lätt som att ta hand om en hamster, allt den behöver är att äta gurka och bli älskad <3
 
Haha, det här är så typiskt mig och Dan när vi ska sova. Jag vill prata, tramsa och gosa och han vill sova. Haha.
 
Jag var i Lödde förra torsdagen och träffade Elin. Vi var ute och gick en hel MIL!! Crazy. Men så mysigt med kvalitetstid.

Word.
 
I lördags var jag och Sarah H på Emporia. De hade världens finaste pioner.
 
Vi hade en babyshower för Rebbe i söndags och hade kak- och bullbuffé.
 
Rebeckas mamma hade gjort pannkakstårta. SÅ gott!
 
Gulle-Edvin <3
 
Hittade den här bilden på mig på Facebook från MEC's invigningsfest i fredags. Knappt stelt leende.
 
 
Jag och Sarah H har stressat så himla mycket om vädret på midsommar. Men nu ska det vara strålande sol och 27 grader varmt. YEY! Hoppas den prognosen håller bara.
 
Min nya morgonrock som jag köpte på Lindex. Tänkte att vi skulle hänga mycket i sommar.
 
Min kollega Christian var så himla gullig och gav mig hemgjord fläderblomssnaps. Hur gulligt?! Han är så snäll. Den ska vi dricka imorgon tillsammans med fina vänner ute i Bunkeflo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0