Ett kraschat bildbibliotek senare.

Oh vilken himla kväll. Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat något, men mitt iPhoto kraschade och jag hade inte tillgång till några av mina bilder och kunde än mindre redigera dem. Jag har suttit ett par timmar ikväll och försökt få igång programmet och panikat lite över att ALLA mina bilder är liksom fast där. Som att de hålls som gisslan liksom. 
 
Jag har ju en extern hårddisk men jag har inte hunnit överföra alla bilderna till den än. Dessutom trodde jag att förra veckans bilder helt var försvunna. Men tillslut hjälpte min absoluta favoritprogrammerare (Danis) mig och boostade om programmet på något sätt och nu funkar allt igen. PJUH.
 
Nu ska jag göra en himla massa back ups och sedan skall jag redigera förra veckans bilder. Så imorgonkväll kommer ni få lite fler inlägg. Mest så att ni vet! Dagens nymodigheter alltså.

Kommentarer
Postat av: M

Tur du har Danis! Puss! <3

2016-06-16 @ 07:53:45

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0