Kusin Sanne tar studenten.

Förra fredagen åkte jag, Dan och hela min familj upp till Sölvesborg direkt efter jobbet. Min kusin Sanne tog nämligen studenten och det skulle firas med buller och bång!
 
Vi välkomnades ut på min mosters terass och serverades bubbel och snacks.
 
Kusin Caroline och hennes sambo hade kommit ner från Stockholm för att vara med!
 
Det småregnade lite men emellanåt, men då och då kom solen fram och då fick man ju passa på att vara ute.
 
Lillebror.
 
Och så kom studenten hem!!
 
Och vi kramades och grattade. Så himla gullig <3
 
Alla fattade ett glas bubbel och skålade för duktiga Sanne som nu är färdigutbildad frisör. Hurra!
 
Och så var det dags att äta.
 
Alltså dör på smörgåstårta. Kan äta det när som helst, var som helst och hur många gånger som helst. Älskar'e.
 
I trädgården hade moster satt upp ett tält, så att vi ändå kunde äta ute trots småduggande.
 
Sanne och hennes sambo!
 
Gulliga Sös var också med.
 
Moster Carita höll ett fint tal om hur duktig Sanne är och så bra betyg hon har fått! 
 
Efter maten fick Hary också vara med i konversationen vid bordet.
 
Carro och Sanne.
 
Moster och kusin Hampus!
 
Carita, Hampus, mormor och Carl. Den här fina släkten alltså <3
 
Sedan var det dags för Sanne att öppna presenter och Hary väntade tålmodigt tills det var klart.
 
Sannes pappa Jöran.
 
Sannes farmor och farfar.
 
Hary fick tillslut ett gosedjur som han kunde tugga på och blev lycklig.
 
Fina Pia.
 
Till efterrätt blev det supergod prinsesstårta och brownies.
 
Studenten måste såklart skära upp tårtan!
 
När vi hade ätit tårta gick vi ut, hängde i orangeriet och kramades.
 
Sedan hände det andra konstiga grejer som jag inte riktigt kan förklara.
 
Kusin Therese!
 
Och vi satt ute, dansade galet mycket till alla svenska låtar vi kan och hade så himla roligt.
 
Tack Sanne och Carita för en underbar kväll och GRATTIS fina kusin till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0