Vecka 23.

Hej på er och glad nationaldag! Hoppas ni har det mysigt och härligt, vad ni än hittar på idag. Jag och Dan har precis varit ute och gått en lång runda i Slottsparken och snart skall vi städa. Jisses vad jag är dålig på att blogga på helgen förresten. Det får bli bättring på det. Men det är så svårt när man har så mycket man vill hinna göra på de få timmarna man är ledig. Jag har i alla fall en massa material från helgen som jag skall visa er. Nåväl, vi börjar som vanligt måndagen med veckans schema!
 
Måndag: Idag skall jag och Dan städa som sagt. Sedan skall jag träffa Carro och ikväll skall jag och Dan se GoT. Lagom med nationaldagsaktiviteter.
 
Tisdag: Imorgon är det dags att jobba igen och sedan skall Eminent-tjejerna komma hit på lite bubbel och snacks. Skall bli mysigt att umgås lite vid sidan av jobbet också.
 
Onsdag: På onsdag efter jobbet skall jag och Dan träna Bodypump med Niclas.
 
Torsdag: På torsdag tar Alice studenten så efter jobbet åker jag och Dan och min familj hem till henne för att fira!
 
Fredag: På fredag tar min kusin Sanne i Sölvesborg studenten. Så på fredag eftermiddag åker vi till Sölvesborg för att fira med buller och bång.
 
Lördag och söndag: Till helgen har jag och Dan faktiskt inget planerat vilket ska bli SÅ himla skönt. Jag skall bara träna, sova och komma ner i varv. Hänga på stranden om vädret tillåter. Härligt!
 
Vilken rolig vecka det ska bli! Och fatta att det är sommar nu. Det är liksom SOMMAR. Är så lycklig för det. Glad nationaldag till er alla och grattis Sverige! Hoppas ni får en finfin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0