Vecka 24.

God morgon på er! Hoppas ni är pigga och utvilade efter helgen. Nu är det vecka 24 och bara 4 veckor kvar tills jag och Dan går på semester. Så härligt det ska bli. Vi börjar som vanligt måndagen med veckans schema.
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag träna, som det nog blir nästan varje dag den här veckan. Nu är jag på pass 88 och jag måste klara 100 pass innan midsommar som sagt. Har legat lite på latsidan, så nu får jag ta tag i det ordentligt. Därefter blir det Game of Thrones-tittande såklart!
 
Tisdag: Träna pilates och yoga
 
Onsdag: Träna Bodypump.
 
Torsdag: På torsdag skall jag till min barnmorska i Löddeköpinge och ta ett cellprov. Oh, hatar att göra det. Tycker att det är så obekvämt, men det måste göras. Obs, obs till er som ännu inte gjort det och är över 23 år. Gå iväg på era cellprovtagningar! Därefter skall jag träffa Elin och gå ut och gå i Lödde en sväng. Skall bli så mysigt!
 
Fredag: På fredag har Media Evolution City stor invigningsfest, vi på Eminent kommer ha en after work i samband med detta. Så där kommer jag att hänga hela kvällen efter jobbet. Ska bli så kul! Förra året kom 3000 personer och det var superkul. Hoppas det blir likadant i år.
 
Lördag och söndag: Inget särskilt inplanerat. Ska typ vila ut och ja just det, träna... haha.
 
Nu håller vi måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0