Vecka 25.

Hej på er och glad måndag! Tänk att det redan är vecka 25 och typ slutet på juni? Sommaren har ju knappt börjat! Tiden får chilla ner lite tycker jag. Jag är fett pepp på midsommarveckan och vi får nu kika på hur den kommer att se ut.
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag bara springa lite ärenden och sedan skall jag ut och springa en sväng. Jag är på pass 93/100 och måste klara 100 pass innan midsommar. Öh, känns som det får bli lite dubbelpass och morgonpromenader i veckan?
 
Tisdag: Yoga och pilates efter jobbet.
 
Onsdag: Springa efter jobbet eller träna bodypump, har inte bestämt mig än. Och skall även göra lite midsommarquiz till vår avslutning på kontoret.
 
Torsdag: På torsdag har vi midsommaravslutning, typ. Alltså vi är ju tillbaka på jobbet på måndag igen, men snart går alla på olika semestrar och dessutom vill vi fira lite midsommar tillsammans. Så på torsdag på lunchen skall vi göra något trevligt. Därav midsommarquiz.
 
Fredag: MIDSOMMARAFTON!!! OH så härligt. Längtar som 17. Om det är fint väder skall vi sitta i en park, knyta kransar och spela kubb på förmiddagen och sedan skall vi vara hemma hos Sarah och Niclas på eftermiddagen/kvällen/natten??. Ska bli så roligt och är superdupermegataggad.
 
Lördag & söndag: Inget planerat! Tänkte ta det väldigt lugnt och bara vila. Om det är fint väder kan man sola på balkongen?
 
Och så kommer veckan se ut. Kommer försöka blogga så mycket jag bara kan den här veckan. Har varit lite dålig på det måste jag medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0