Vecka 26.

God morgon och glad måndag! Hoppas ni hade en härlig långhelg. Det har jag haft. Jag har verkligen vilat ut och tagit det lungt, bortsett från midsommarafton då såklart. Vi börjar dagen som vanligt med att kika på hur den här veckan kommer att se ut. Helt galet att det redan är vecka 26 och snart juli. Om två veckor har vi semester, woho!
 
Måndag - Fredag: Jag kompletterar dagens schema något. För tro det eller ej, men jag har inget planerat nu i veckan. Jag är väldigt förkyld, så jag skall försöka ta det lungt. Hoppas det kommer att bli fint väder, då kan man ligga i solstol på balkongen och läsa. Idag är det dessutom sista avsnittet av Game of Thrones ute och det måste man såklart se.
 
Lördag: På lördag skall jag och Dan hem till Neja och Robin i Kågeröd! Skall bli jättemysigt!
 
Söndag: Inga planer!
 
Helt galet att jag har en så lugn vecka? Men om jag känner mig själv rätt så lär jag hitta på ett och annat ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0