26-års partaj!

I lördags skulle jag fira min födelsedag lite extra med kompisar och klockan 18 hade jag dukat upp buffébordet.
 
Där fanns allt från diverse tapasgrejor till kladdkaka, minimuffins, chips och bål! Gott.
 
Självklart hade jag pyntat med en och annan ballong också.
 
Plötsligt var klockan 19 och alla hade anlänt!
 
Såsom Micke.
 
Lillebror Christoffer och Sebastian.
 
Angelica och Elin.
 
Och Sös i finaste tröjan!
 
Vi var ungefär 24 pers i vår lägenhet, men det var ändå inte supertrångt. Alldeles lagom med andra ord!
 
Hej hej!
 
Av Des och gänget samt av Sarah och Niclas fick jag ännu fler ballonger. Det blir så festligt tycker jag när ballongerna får sväva fritt i lägenheten och banden liksom hänger ner från taket.
 
Jacob, Jenny och Lina!
 
Vi knöt ballonger i Mickes fläta så att den fick flyga lite. Haha.
 
Lars och Lina!
 
Amandas kompis Janni kom också förbi!
 
Klockan tolv bestämde sig vissa för att gå ut och vissa för att hem och sova. Jag, Dan, Sarah och Niclas satt dock uppe. Vi åt upp resten av tilltugget och bokade helt plötsligt en resa till Fuerteventura! GAAAH! I juli åker vi till Spanien en sväng med andra ord. Perfekt avslut på födelsedagsfesten! Tack alla som kom och tack för alla presenter! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för en finfin fest. :) Så kul att ni har bokat resa, weeeiii!!

2016-03-08 @ 18:09:08
Postat av: Johanna

Tack för en kul fest :) :)

2016-03-08 @ 19:19:11
Postat av: Jaanis

Taaack själv!

2016-03-09 @ 20:05:32
Postat av: Des

Tack för fin fest kära du, och KUL med resa 😍

2016-03-09 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0