Mina senaste mobilbilder.

Tack så mycket för all feedback på min senaste text! Kul att ni tyckte om den. Just nu håller jag på och förbereder inför min födelsedagsfest ikväll. Jag kommer självklart dokumentera allt ikväll, men så länge tänkte jag att vi kan kika på mina senaste mobilbilder!
 
Jag och Isa tog en selfie en lördag. Hon var lagom intresserad av det.
 
Förra veckan var jag sjuk och då hade jag jättestökigt runtomkring mig, vilket är helt okej när man har feber.

Kollade gamla bilder i mitt bloggarkiv och hittade dessa. Haha!
 
När jag fyllde år fick jag en jättefin vas av Sarah och Niclas och fina blommor av min famillj.
 
Vi tog selfies på Lars 30-års fest.
 
Guldregn från samma kväll.
 
Bakispizzan dagen efter.
 
Adam från Girls fick också hänga i min mobil den här veckan.
 
Haha, så himla bra.
 
Var på Mosaik i onsdags och åt middag. Beställde friterad fetaost, calamares och pitakia i vanlig ordning.
 
Och det var mina senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0