Onsdag.

Idag har varit en toppendag! Jenny skickade sms till mig imorse och frågade om vi skulle luncha. Givetvis! Hon jobbar på Malmö Högskola, Niagara så vi åt lunch där och sedan bjöd Jenny mig på kaffe.
 
Till den här utsikten!! Vi stod sju våningar upp och njöt av vårsolen.
 
I det vitaktiga huset jobbar jag förresten! Heeeej alla kollegor!
 
Utsikten åt andra hållet var dock mycket finare.
 
Malmö Live!
 
Jag och min gratis kaffe framför Malmö Live. Haha.
 
Fina Jenny! Älskar att man kan luncha tillsammans lite impulsivt när man jobbar så nära varandra.
 
Några timmar senare var vi på Eminent på workshop med Drömmarnas Hus i Rosengård. Temat var mod & rädsla och vi fick göra egna skulpturer. Min skulptur skall symbolisera omtänksamhet. Fin va?!

Det fina vårvädret på väg hem från jobbet! Snart är det juni och varmt igen. Snart, snart.
 
Jag avslutade dagen med en 5 kilometer lång löprunda. Har inte tränat på två veckor eftersom jag varit sjuk. Var alltså jobbigt att springa idag och lär ha träningsvärk imorgon. Men ett plus är att jag sprang utomhus för första gången i år och frös dessutom inte. Hade tre tröjor, en halsduk och pannband på mig... Men ändå! Woho, snart sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0