Senaste mobilbilderna.

Nu var det ju ett tag sedan vi tittade på mina senaste mobilbilder, så jag tänkte att vi kunde göra det! Här kommer dem.
 
I början på mars hade jag födelsedagsfest och jag hade beställt ballonger på Partyland nere vid Djärknegatan. Det var lagom roligt att stå med en påse heliumballonger och vänta på bussen. Trodde att någon skulle smälla, men det gick bra! Ingen skada skedd.
 
Tog en del selfies under kvällen <3
 
I födelsedagspresent av min lillebror Christoffer, hans flickvän samt vänner alla karaktärer från Vänner i bubbleheads. Så rolig men ändå så sjukt. Haha!
 
Sedan blev det 8 mars och internationella kvinnodagen. Dessa roliga bilder härjade över hela facebook.
 
Onsdag förra veckan kom ÄNTLIGEN Jess tillbaka till serien New Girl. Zooey Deschanel har varit mammaledig och därför inte närvarat i de senaste avsnitten. Istället har Megan Fox gästat serien som "Reagan". Hon har varit sååå tråkig, är så glad att serien går tillbaka till det vanliga nu. 
 
I lördags var jag, Sarah H och Carro ute på stan en vända. Var tvungna att föreviga det med en selfie.
 
I söndags åt jag och Dan pannkakor. Det var otroligt längesedan! Såå gott! 
 
Svetten efter att man har kört ett intensivt spinningpass. Haha, älskar att det lägger sig som en rand just ovanför magen. 
 
 
Igår träffade jag min kusin Frida som var nere i Malmö en sväng. Hon bor i Stockholm annars och det var roligt att träffas på en snabb lunch! Vi var på Vespa och jag åt pasta med tomatsås, fläskfilé och champinjoner.
 
 
I min mobil kan man också hitta kloka citat.
 
Jag läser just nu "Alltings början" av Karolina Ramqvist. Den är sååå svår att komma in i, men det börjar ta sig nu tycker jag. Tycker i alla fall att man kan hitta fina stycken lite här och var i boken.
 
Och så avslutar vi med en bild på dagens lyxlunch! Svartrotssoppa med aska och mandel från MEC:s restaurang. Himla gott var det. Imorgon blir det något så flott som korvstroganof från matlåda, billigt och bra. Och det var mina senaste mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0