Vecka 12.

Hej på er och glad måndag! Jag har mycket att göra på jobbet den här veckan och jag kommer nog vara ganska trött när jag kommer hem. Men jag skall såklart försöka hinna med er så mycket jag kan ändå! Som vanligt börjar vi måndagen med veckans schema!
 
Måndag: Idag efter jobbet skall jag på ett spinningpass klockan 17.30. Därefter skall jag hem, äta middag och blogga.
 
Tisdag: Jobba och sedan klockan 19.00 skall jag på yoga.
 
Onsdag: Jobba, städa lite hemma, blogga och sådär. Får se om det kanske blir lite löpning också.
 
Skärtorsdag: På torsdag är det skärtorsdag och då börjar min helg! Jag jobbar först till klockan 15.00 och sedan skall jag hem och laga mat direkt. Lite senare på kvällen kommer ett par vänner över och firar lite påsk. Skall bli mysigt!
 
Långfredag: Röd dag och jag är ledig! Det skall bli skönt att vara lite långledig faktiskt. På fredag har vi inte helt bestämda planer, men jag och Dan skall kanske till Kågeröd och hälsa på Neja och Sara med familjer. Annars skall vi nog bara vara hemma och vila upp oss.
 
Lördag/Påskafton: På lördag skall jag och Dan till mamma och pappa i Lödde. Vi skall nämligen ha påskmiddag med familjen. Dessutom kommer lillebror Carl hem från Piteå! YEY!
 
Söndag/Påskdagen: På söndag har vi inget bestämt faktiskt. Skönt! Får försöka att inte boka upp för mycket under påsken. Så vi får ta det lite som det kommer.
 
Och så ser den här veckan ut. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0