1:a maj och brunch.

I söndags vaknade jag och Dan upp lagom bakfulla efter en väldigt mysig Valborg. Plötsligt var det maj och det var bara att gå upp i tid och göra sig i ordning. Vi skulle nämligen på brunch!
 
Det var så himla soligt och härligt.
 
Jag och Dan tog buss 5 ner till Folkets Park och traskade bort till Grand.
 
Där skulle vi träffa Desirée, Jaana och Martin. Vi hittade snabbt vårt lilla bord och inväntade resten av gänget.
 
Det är på Grand som vi brukar hänga om vi går ut en lördagkväll. Det kändes så konstigt att se lokalen i dagsljus, men ändå mysigt.
 
Så fick vi vars en tallrik och började bunkra upp! Jag var så bakishungrig.
 
Till efterrätt fick man göra sin egen våffla! Gud alltså.
 
Jaana och Des!
 
Martin! Och en liten, liten bit av Dan. Haha. Vi åt mycket och länge och runt 13.30 åkte jag och Dan hem. Vi somnade i soffan och fick inte mycket mer vettigt gjort den dagen. Det var vår 1:a maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0