After work, hashtagballong och ett stjärnfall.

I fredags vad det strålande sol ute och jag mötte upp Johanna och Amanda på Media Evolutions after work.

Det var galet mycket folk på uteserveringen.

Vi var pepp!

Amanda skulle fotografera mig och Johanna men innan vi kunde rada upp oss för pose var jag tvungen att trycka ner ett kvitto i min plånbok. Johanna assisterade.

Vilket sedan resulterade i den här bilden. Haha.

Men sen så! Slutet gott allting gott.

Efter en liten stund kom även Desirée och joinade.

Amanda fick en hashtagballong som hon senare gav bort till en liten pojke som väldigt gärna ville ha den.

Jag hittade ungefär den största ballong som jag någonsin skådat. Lämnade dock kvar den. Tänkte att jag skulle flyga iväg om jag försökte ta med den hem.

När vi kände oss klara på Media Evolution traskade vi vidare. Först en falafel vid centralen!

Amanda klistrade stjärnor på min kind.

Och plötsligt var vi i Folkets Park. På andra sidan stan, bara sådär.

Vi hängde lite på Far i Hatten där det var spelning och ganska mycket folk.

Klockan 23.30 tog jag och mitt stjärnfall bussen hem igen. Bra början på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0