Fredagsgänget och hemgjorda hamburgare.

I fredags kom Neja och Robin, Sara och Ivan, Marica, Sarah och Niclas och allas små barn hem till oss! Vi skulle ha lite fredagsmys och gjorde hemgjorda hamburgare tillsammans. Neja hade gjort en jättegod coleslaw.
 
Jag fotograferade inte så mycket under kvällen utan ville istället fokusera på mina fina vänner som jag träffar alldeles för sällan. Men jag tog några bilder med mobilen och har stulit några från Neja och Sara :) Efter maten gick vi ut och promenerade en liten runda i Västra Hamnen.
 
Vi turistade runt och jag och Dan visade lite bäckar och snår som vi tycker är fina här i området. Jag visade dessutom väldigt detaljerat var jag brukar springa. Haha. Vi tog några fina gruppbilder också! Här har vi hela ligan! <3
 
Fotografera mera!
 
Fast att jag saknar Lödde väldigt mycket nu i sommartider så trivs jag rätt bra här i VH ändå.
 
Sara tog den här urgulliga bilden på mig, Dan och Alicia. Den här ursöta lillfisen. Jag är så glad och stolt över att vara hennes gudmor. Efter promenaden gick vi hem, tittade på TV och åt godis. Tack för en bra fredag och för att ni finns! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack själv fina ni, älskar er ❤️❤️❤️

2016-05-23 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0