Maj.

 
1:a maj alltså! Tänk att det skall vara sommar nu nästan, men ändå känns det som att det är flera månader dit. Hoppas ni hade en jättefin Valborg. Vår var toppen, ni kommer få se hur den var i ett annat inlägg.
 
I vilket fall som helst, jag tror att maj kommer bli en toppenbra månad. Det är ju nu sommaren börjar! Det är nu vi skall pynta balkongen, ha picknick, hänga på uteserveringar och förhoppningsvis även en del vid havet. Jag tycker om månaden maj, den känns så hoppfull på något sätt. Sommaren börjar så smått, men den är inte ens i närheten av över. Vi har flera månader kvar till höst. Hur bra är inte det? Det finns en miljon möjligheter för tillfället och jag är så himla glad. Jag mår så bra för tillfället. Det finns såklart alltid negativa faktorer, men att jag får bo i en lägenhet som jag älskar med en pojke som jag älskar i en stad som jag älskar och ha nära till vänner som jag älskar. Det känns bra, väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0