Snabb som blixten.

I onsdags fick några saker följa med mig hem från Stadium. Vi kikar!
 
Först och främst så var det dags för mig att köpa nya löparskor. De jag har nu har jag haft i cirka 3-4 år. Så det var verkligen dags att investera i ett par nya. Dessutom var det perfekt att stadium hade 25% rabatt för medlemmar just den dagen!
 
Så det här är mina nya kompisar. De är ett par rosablå asics med extra bra dämpning. Jag tänkte att vi skulle gå på vår första löptur tillsammans ikväll.
 
Förutom skorna fick också ett par nya träningsbyxor följa med mig hem från affären!
 
De är av märket SOC och är sådär härligt färgglada.
 
Nu syns man i alla fall när man är ute och springer. Kan det bli mer färgglatt liksom?
 
Till det köpte jag dessutom en ny löparjacka, i svart för att dämpa ner färgerna lite. Nu är jag verkligen redo för löpningssäsongen.
 
Såhär fräsig var i alla fall jag när jag och Dan var ute och gick i Slottsparken i lördags förmiddag!

Kommentarer
Postat av: M

Ser väldigt sportig och proffsig ut!! Puss :-)

2016-05-02 @ 14:40:17

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0