Vecka 19.

God förmiddag och glad måndag! Det är ju helt galet varmt ute, hoppas det håller i sig hela veckan. Vi kör som vanligt igång med veckans schema!
 
Måndag: Så idag efter jobbet skall jag till Lödde för att klippa luggen. Sen ska jag hem igen, äta mat och eventuellt springa.
 
Tisdag: Yoga och pilates efter jobbet.
 
Onsdag: Ingenting bestämt, behöver eventuellt införskaffa lite grejer på stan.
 
Torsdag: Bodypump efter jobbet.
 
Fredag: På fredag skall jag luncha med Jenny och resten av kvällen skall jag bara ta det lungt hemma.
 
Lördag: På lördag är det Eurovision Song Contest! WOHO! Som vanligt kör vi en årlig Eurovision-fest hemma hos Carro. Är så pepp på detta.
 
Söndag: Ta det luuungt, chilla på balkongen i min nya solstol och hoppas att det skall vara strålande sol.
 
Så himla lugn vecka! Shit vad jag bara ska vila ut nu. Det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0