Vit skjorta och ankelkorta jeans.

God morgon! Just precis nu sitter jag på ett tåg till Lund, där jag skall bli upphämtad av min chef och sedan åka vidare till Jönköping. Vi skall nämligen jobba lite idag. Men mer om det senare! Jag tänkte istället att vi skulle titta på vad jag hade på mig i fredags när det var praktiskt taget sommar.

I vinter har jag haft på mig mycket mörka kläder och mörka färger överlag. Det blir ju lätt så. Men i fredags skulle det bli 18 grader varmt och jag drog på mig ett par ankelkorta jeans och en vit skjorta.

Skjortan kommer från MQ och jeansen är Sandra Beijers kollektion för JC. Till det matchade jag med mina vita converse.

Jag tycker att vädret verkligen kan hålla i sig nu. Vill inte ha mer kyla och regn och blåst. Hoppas ni har haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0