D-day.

Hej på er! Hoppas ni har haft en bra tisdag. Min har varit bra! Jag började dagen med att ta på mig en svart skjorta och en av mina varmaste tröjor utanpå. Prydde den dessutom med en mustasch-knapp. Spring ni också iväg till den närmaste ICA-butiken och köp en för endast 25 kronor, då är ni med och bidrar till mustaschkampen.
 
Till lunch idag åt jag sushi på Malmö Central. Jag har typ förätit mig på sushi och tycker nästan inte att det är gott längre. Imorgon blir det nog soppa till lunch istället, passar bättre nu när jag är förkyld.
 
Idag testade jag även den nya Noccon med smak av skumtomte. Den fick helt klart godkänt av mig. Kanske inte den godaste jag druckit, men ändå helt okej.
 
Ikväll hade vi dessutom tacotisdag! Haha, bilden kanske inte ser sådär jätteaptitlig ut, men det var jättegott. ICA har lanserat lite nya taco-produkter och idag testade vi pulled chicken med majstortillas. Supergott!
 
Gaaaah, alltså. Idag är det D-day. Det är valdag i USA och jag är så nervös. Måtte Hillary vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0