När man försöker trotsa förkylningen.

I helgen skulle jag egentligen haft gäster, men eftersom alla jag känner för tillfället är förkylda inklusive mig själv så ställdes det in. Efter att ha sovit halva förmiddagen beslöt jag mig tillslut för att ta mig i kragen och pallrade ner till stan för att träffa Sarah H (som också var halvt döende av förkylning).
 
 Vi gick runt i stan och tittade på tavlor, doftljus och tänkbara nyårsklänningar.
 
 Besökte bland annat & Other Stories och MQ.
 
Sedan åkte vi hem till Sarah och Niclas för att laga lite mat och ta det lugnt.
 
Vi lagade kycklingfilé med potatisgratäng, bearnaisesås, rödvinssås och stekta champinjoner. Gott!
 
Sedan hängde vi i soffan, tittade på Så mycket bättre och avslutade kvällen med att spela Super Mario. Klockan 23.30 tog jag bussen hem igen. Så blev det en mysig lördag trots förkylning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0