Söndagsmys.

Oh, den här helgen har varit så lugn. Det har verkligen varit behövligt att bara ta det lugnt efter halloweenfesten. Jag har varit så trött och sliten. Imorgon tar vi tag i livet igen. Är faktiskt väldigt taggad för det. Tänkte att vi skulle titta lite på några mobilbilder jag samlat på mig den här veckan!
 
Förra måndagen hittade jag den här i mitt instagramflöde. Behövlig pepp en annars tråkig och grå måndag.
 
Jag hittade den här klänningen på & Other Stories (som nu har öppnat i Malmö!!!!) och kan liksom inte bestämma mig för om jag tycker om den eller inte. Vad tycker ni? Kul med lite färg liksom.
 
Jag och Ingrid klädde oss väldigt likt en dag på jobbet. Haha, det här med vitt och svart, så snyggt och sobert.
 
Jag tänkte ju först vara Darth Vader till halloween, men var inte riktigt bekväm i dräkten plus att jag tyckte att den var helt för dyr. Provade den hemma och skickade tillbaka den i alla fall. Partykungen kom den ifrån.
 
Jag, Sarah och Carro på halloweenfesten. Dessa två alltså, vet inte vad jag skulle gjort utan dem.

Kommentarer
Postat av: Christin

Älskar klänningen! Med vänlig hälsning, jag köpte den!

2016-11-09 @ 20:38:31
URL: http://midis.se

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0