Thanksgivingklänning och favoritförfattare.

Hej på er! Hoppas ni har haft en mysig helg och att ni har en fin söndag. Det har varit full rulle som vanligt för oss.
 
I lördags hade vi Thanksgivingmiddag hemma hos oss som jag kommer att visa mer av i ett eget inlägg. Jag klädde upp mig i en klänning från H&M som jag köpte i våras. Älskar färgen på den.
 
Så fina personer, så mycket mat och så mysigt vi hade <3 Mer om kvällen i ett eget inlägg som sagt.
 
Idag var jag och Sarah H på Emporia. Min favoritbloggare och -författare Sandra Beijer var där och signerade böcker på Akademibokhandeln. Det är tredje gången jag träffar henne och får böcker signerade! Tycker att hon är en sådan fantastisk förebild och älskar sättet hon skriver på.
 
Det har varit en jättefin och rolig helg. Snart är det måndag, men det är helt okej det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0