Essie: Licorice

Ni vet att jag samlar lite på Essie-nagellack. När man inte har så mycket pengar i slutet på månaden men ändå väldigt, väldigt gärna vill köpa något, då brukar jag köpa nagellack! Man stillar köpsuget och känner sig fin med nymålade naglar. En liten miniinvestering i sig själv.
 
Jag hade inget vanligt svart nagellack hemma som inte hade klumpat sig, så jag slog till på ett sådant.
 
Jag stod och velade mellan ett glittrigt svart eller ett blankt svart och valde tillslut det blanka. Licorice heter det och jag nu tänker jag på lakrits så fort jag tittar på mina händer.
 
Idag matchade jag dessutom med en helsvart outfit - min svarta Filippa K-klänning, min svarta Daniel Wellington-klocka och svarta skor. Kände mig extra fredagssnygg.
 
Och det var mitt senaste nagellack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0