Lindexfrukost och torsdagsdejt

Så rolig dag jag har haft idag! Det började med att jag gick upp klockan 06, gjorde mig i ordning och stack ner till Lindex på Södergatan för att gå på ett frukostevent klockan 8 på morgonen. Där träffade jag Desirée och vi tittade igenom Lindex nya Pink Collection. För varje plagg man köpte skänktes en viss del till bröstcancerfonden. Ett jättefint evenemang!
 
Jag köpte två polotröjor, en blus och fick med mig frukost från Wayne's Coffee tillbaka till kontoret.
 
Efter jobbet träffade jag Elin för en torsdagsdejt! Vi åkte till Espresso House vid Värnhem, drack vars en kaffe och pratade om vad vi hade haft för oss på sistone. Så mysig dag! Vardagarna behöver verkligen inte vara tråkiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0