Onsdag.

Hej på er! Har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej. Det är så mycket som händer i mitt liv för tillfället. Vet inte riktigt var jag skall stoppa undan alla tankar någonstans. Det är tur att jag har mycket energi och håller på med roliga grejer. Idag har jag varit på bodypump och nu är jag helt död. Har blivit bortskämd med middag och tittat på Vänner hela kvällen.
 
Nu skall jag gå och lägga mig. Mer rolig än såhär är inte jag idag.
 
Vi kan titta på gulliga Isa istället. Dan köpte ett par nya skor och Isa blev alldeles kär i skokartongen. Hon sover i den hela tiden och vi har inte haft hjärta att kasta den. Amen kolla bara !!! så gullig <3

Kommentarer
Postat av: M

Hon är knäpp, men söt! :-) Puss <3

2016-10-06 @ 07:55:16

Kommentera inlägget här


Kom ihåg mig?






Trackback
RSS 2.0